2014. október 11., szombat

Part fourteen ~ Who is the better?

Sajnálattal közlöm, hogy ez az utolsó előtti rész :/ de csak azért lett ilyen rövid, mert ugye 3 évados a sztori és most jön a 2. évad rögtön a vége után, ahova iratkozzatok fel, ha érdekelne titeket: www.fckyoumodest.blogspot.hu

A kerék csak úgy zakatolt az agyamban. Még mindig azon törtem a fejem, hogy kit válasszak. Ott van Messi aki irtó édes, és nagyon imádok, de Neymarral annyi mindent megéltem. Azt hiszem talán az lenne a legjobb ha elszöknék. Így is tettem. Felvettem a levelet, amit még nem nyitottam ki, és ki keltem az ágyból. Egyenesen az ajtó felé sétáltam. Ki kukucskáltam, hátha nincs ott senki, és szerencsémre tényleg tiszta volt a levegő. Hátra futottam, és kimentem az erkélyre, ahol lemásztam a tűz létrán és futottam is. Miután már láthatólag távol voltam a kórháztól, lelassítottam, és egészen a metro állomásig gyalogoltam. Előkaptam a bérletem, és felmutattam az ellenőrökre, majd felszálltam random az egyik metrora, és egészen a végállomásig utaztam. Egy számomra tök idegen helyen szálltam le. Ott beültem egy kávézóba, ami mellett volt egy kis motel. Ott megszálltam. Még szerencse, hogy nálam volt a spórolt pénzem. Befeküdtem az ágyba, és az üzeneteimet olvastam. Rengeteget kaptam, és közben percenként hívtak. Nem akartam felvenni. Egyedül akartam maradni. Távol a gondjaimtól, távol mindentől.
Reggel ajtó kopogtatásra keltem. A portás volt, akinek a kezében egy csomó újság volt.
-Napi hírlap. Gondolom itt az isten háta mögött, csak kíváncsi, hogy mi folyik a nagyvilágban!-mondta.
-Kérek egyet!-feleltem, majd átadtam neki 1 eurót. Ennyibe került.
Visszafeküdtem az ágyba, és elkezdtem lapozgatni az újságot. A szemem megakadt egy rövid cikken.
"Neymar barátnője eltűnt
A focista újdonsült barátnőjét baleset érte, amiből pár napja felépült, viszont tegnap délelőtt az ágyából eltűnt. Családja, barátai próbálják megkeresni."
Mi a fasz? Nem is vagyok a barátnője. Honnan veszik ezt az idétlenséget? Na jó. Talán a sok nyilvános csókolózásból azt lehetett megítélni. Vagyishát. Nem tudom. Talán fel kellene vennem a telefont, vagy válaszolni az egyik üzenetre.
Bementem a fürdőszobába, és gondolkoztam, majd sírtam, végül arra jutottam, hogy csak Angelnak adom ki hol létemet. Szükségem van egy barátra.
Felhívtam Angelitát és elmondtam, hogy hol vagyok, meg megkértem, hogy egyedül jöjjön. A hangja remegett a telefonban, és hallani lehetett rajta, hogy sír. Persze megértette és elmondta, hogy egyedül jön. Ő az egyetlen egy barátnőm. Remélem tud segíteni....
Egy óra alatt ért ide és tényleg egyedül volt. Szorosan átöleltem, és megint kicsordult pár könnycsepp a szememből.
-Ilyet még egyszer ne csinálj!-súgta
-Nem fogok..-válaszoltam, majd pár percig csöndben voltunk, és szorosan öleltük egymást.-Nem bírok találkozni velük. Nem tudom, hogy mit tegyek. Nem tudok választani...-szipogtam.
-Nem lesz semmi baj.-simította meg az arcomat.-Amúgy kinyitottad már a levelet?-kérdezte
-Öhm nem. De azt hiszem itt az ideje.-mosolyodtam el.
Elővettem a borítékot, és lassanként kinyitottam. Kihúztam belőle a levelet, és mielőtt a félbehajtott papírt felhajtottam volna, nyeltem egy nagyot, majd fellélegeztem. Végignéztem betűről-betűre a szememmel, és elsírtam magam. Oda fordultam a barátnőmhöz, aki aggódva tekintett rám.
-Felvettek..-suttogtam, mire a lány átölelt.-De itt az áll, hogy holnap indulnom kell, mert holnaputánra ott kell, hogy legyek.-sóhajtottam.
-Ez tök jó! Mire vársz még? Haza viszlek, pakolj be, és holnap kiviszlek a reptérre. Ma meg együtt megvesszük a jegyet!-mondta izgatottan Angel.
-Igen, de anyuék? Ők nem keresnek engem?
-Oda szólok nekik, hogy elolvastad a levelet és azért tűntél el, mert elutaztál. De ezt az után kell mielőtt összepakolod a cuccaid, mert különben haza mennek, és ugye te így már nem akarsz találkozni senkivel, az estét meg nálam töltheted.-lelkesedett egyre jobban a lány.
-Tetszik az ötlet. Így még választanom sem kell. És megérdemlik, hogy boldogok legyenek, nélkülem...


Sorreh a rövid rész miatt, de a kövi az utcsó rész :( de csak ebből az évadból :) szval akit érdekel a második évad iratkozzon fel a legelején megemlített helyre :)) az remélhetőleg több részből fog állni ^^ 

9 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszett ez a rész, viszont nagyot csalódtam! Nem ezt ígérted és úgy gondolom -nem sértésképpen- de ha ezt az évadot nem tudod befejezni szépen, idézlek: "az utolsó is valszeg ilyen v rosszabb lesz", akkor mi lesz a második és a harmadik évaddal? Elhiszem, hogy izgatottan írod már, de ne felejtsd el, hogy ezzel a bloggal is így kezdted! Mindenesetre, remélem nem haragszol meg ezért (El is küldhetsz melegebb égtájra, nekem nyolc.) és megfogadod, mert nem sértésnek szántam, hanem "építő" kritikának. Ettől függetlenül várom a második és harmadik évadot, de remélem nem fogod úgy összecsapni, mint ezt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt is izgatottan kezdtem, de beismerem, ehhez eleve nem volt alap ötletem, csak úgy neki vágtam :/ a második évadhoz viszont van, és tényleg nagyon remélem, hogy azt sikerül, majd több részesre megírnom. Nagyon sajnálom, hogy csalódást okozok ezzel az olvasóimnak és megértem, ha ezek után nem fogtok követni, viszont én akkor is írni fogok :)
      -H

      Törlés
    2. A csattanója nekem is tetszett és nem haragszok érte, mert tudom, hogy a következő két évad jól fog sikerülni! Én is vezetek blogot (Neymar ff, fantasy) és általában nekem kell legalább két hét, mire összeszedem magam és normálisan megírok egy fejezetet. Mint ahogyan írtam is, nem sértésnek szántam, hanem csak azért írtam, hogy tanulj belőle. Ismered azt a mondást, hogy: "Más szemében a szálkát is meglátja, a sajátjában a gerendát sem" ugye? Egyszóval én, mint a blogod egyik olvasója vettem észre, bár engem is ugyanúgy le lehet blamálni, nem érdekel. A lényeg az, hogy te szeresd azt amit csinálsz. Legyen az éneklés, tánc vagy netán az írás. Ebben nagyon is igazad van, hogy tulajdonképpen lekakilod, hányan követnek és ez így van jól. Mellesleg tehetséges vagy és többet is tudnál produkálni. Személy szerint én továbbra is követni foglak a másik blogon (már ha feliratkoztam XD). És Dóra még egyszer leírom, hogy NEM SÉRTÉSNEK SZÁNTAM ÉS NAGYON JÓ AMÚGY, CSAK ÖSSZE LETT CSAPVA EGY KICSIKÉT (LEGALÁBBIS SZERINTEM). :)

      Törlés
    3. www.fckyoumodest.blogspot.hu

      Törlés
  2. Szerintem meg nagyon jó lett... És véleményem szerint nincs össze csapva.. :) Nagyon várom a kövit!! Kérlek siess!! :) <3 ( mellesleg meg így a jó, hogy nem választott közülük:) )

    VálaszTörlés
  3. Szerinttem is nagyon jo ..de megkerhetlek arra vagy valamelyik olvasot hogy a masodik evad linkjet atkuldi facebookon ugyanaz a nevem mint itt elore is koszonpom :)

    VálaszTörlés
  4. kövit*---------------* NAGYON JO MÉG MIDNIG A BLOGOD *-*

    VálaszTörlés