2014. szeptember 18., csütörtök

Part eleven ~ I drive to your heart


Drágaságok! A blog csak 30 részből fog állni 50 helyett mivel úgy is lesz 2. sőőt nagyon úgy tűnik 3. évad is. Nagyon elszeretném már kezdeni és itt nincs sok ihlet :/ De remélem nincs harag. Addig is irakozzatok fel a 2. évadhoz:  F*ck You Modest. További infók a csoportban: Klikk ide!


A sütés-főzés elég jól sikerült. Egymásnak adtunk kóstolót a saját főztünkből, majd Davi volt a döntő bíró. Hát persze, hogy nyertem. Csak megérte az egy éves főző suli.
Kaja készítés után, lefektettük együtt Davidet, majd Neymar berakott egy filmet. Azt mondta, hogy a kedvenc filmje. A Csillagainkban a hibát néztük.
-Nekünk is lehetne 'örökkénk'.-kezdte.
-Mert?
-Mert.
-Mert?
-Mert....Látod meg is van!-nevetett.
-Hülye vagy.-mondtam cinikusan.
-És te ezt szereted bennem.-folytatta, majd megölelt. Végig puszilgatta a nyakamat, és a fülembe suttogta.
-Nem jössz?
-Mert?-néztem a szemébe.
-Mert.-válaszolta, mire mindketten elnevettük magunkat.-Még mindig nem állsz készen?
-De. Csinálhatjuk.-adtam be a derekam. Levette a pólómat, közben folyamatosan csókolóztunk. Én is levettem az ő pólóját, és végig simítottam a hátát, amibe beleremegett. És jött a többi ruha darab. Jó volt vele, és elmondhatatlan.
Reggel mellette ébredtem, a pólójában voltam. Nem bántam meg. Óvatosan ki keltem az ágyból és lefürödtem. Fürdés után csak egy köntösbe bújtam, és vissza mentem a szobába megnézni Neymart. Mivel láttam, hogy még alszik, leosontam, és készítettem neki reggelit, majd tálcán felvittem neki a szobájába. Egy puszival keltettem, és az ölébe helyeztem a finomságokat, majd teával a kezemben, leültem hozzá.
-Jó reggelt!-mosolyogtam, és belekortyoltam a forró italba.
-Jó reggelt.-felelte, majd elkezdte inni a teát.-Köszi, hogy csináltál nekem reggelit.-hálálkodott.
-Semmiség. Korán kelő vagyok, és úgy sem volt jobb dolgom.
Reggeli után, Neytől kaptam egy inget, amit megcsináltam pólónak, és az előző napi gatyámat vettem fel.
-Neymar, el kell mennem. Most jutott eszembe, hogy ma teszem le az utolsó vizsgát a jogsimhoz.
-Rendben. De azért ugye látlak ma még?-kérdezte, majd átkarolta a derekamat.
-Persze.-mosolyogtam, majd elindultam. Felszálltam egy buszra, ami pont a vizsgához vitt. Igaz kellett egy kicsit sétálni, de most az tök mindegy.
Megkerestem az oktatót. Mikor megtaláltam, elkezdett a szívem hevesen kalimpálni. Az utolsó vizsga és meg van a jogsim.

*3 óra múlva*
Az egész tök könnyen ment. Ment a parkolás, a váltás, a gyors hajtás meg stb. Meglett a jogsim. Eszméletlen boldog voltam. Felhívtam Messit, hogy vigyen haza. Helyesbítek. Hozza el a kocsiját, hogy vezethessem.
Elő kaptam a mobilom és hívtam is. Negyed óra alatt ért ide, és nagy nehezen, de rá beszéltem, hogy vezethessem a kocsiját.
Elvezettem a házukig, majd behívott.

Mikor beértünk a házba Lionell becsukta az ajtót, majd egyből rám vetette magát.
A nyakamat kezdte el puszilgatni, apró csókokkal lepte be. Bevallom, jól esett. Az ő érintése mindig olyan puha és gyengéd, érzem bent a szeretetét. De mégsem olyan, mint Neymaré... Jézusom!
- Messi ne!- löktem el magamtól a fiút.
Messi csak nagyokat pislogott rám. Nem tehetem ezt Neymarral, sem senkivel! De Messit is szeretem. Talán igaza van Angelnek. Megfogom tenni, de nem most. Viszont most magyarázatot kell adnom az előttem ülő döbbent fiúnak. Számat pont beszédre nyitottam, mikor Messi megszólalt.
- Tudom, még nem állsz készen.- törődött bele
Okosabbnak láttam, nem megbántani őt az igazsággal ezért heves bólogatásba kezdtem. Tudom, nem szép dolog valakit félre vezetni, viszont megbántani sem szeretném őt ezért jött a kegyes de mégis kegyetlen hazugság.
- Akkor mit szeretnél csinálni?- húzta kényszer mosolyra száját
- Ha nem gond, most inkább hazasétálnék.- meredtem magam elé
Messi, csak felállt és az ajtó felé vette az irányt. Látszik rajt, hogy nem érti mi játszódik le bennem. Fáj amit tettem, de mégis jobbnak láttam mint megmondani neki az igazságot. Egy sóhaj közepette felkeltem a kanapéról és ajtó felé vettem az irányt. Messi már épp tette kezét a kilincsre mikor az ajtó kivágódott és Piqué lépett be rajt.
Egyből rám nézett, majd Messire.
- Te nem Neymar barátnője vagy, Lola?- mosolyodott el kedvesen
- Barátnője?- kapta felém fejét Messi
A tervemnek lőttek, köszönöm Piqué!
-Nem Piqué. Nem járok senkivel.-kapkodtam a tekintetem.
-Ezt honnan veszed haver?-tette csípőre a kezét Messi.
-Neymar mesélte.-vakarta a fejét Piqué.
-Akkor most mi van?-nézett rám a srác.
-Piqué, Tűnés!-csaptam rá az ajtót, majd Leora ugrottam és megcsókoltam.
-Neymar csúnyán átverte szegény Piquét.-hazudtam, de akkor is. Ahj. Tudom ez nem szép dolog.....
Utána még sokat voltam Messinél, vele is megnéztünk pár filmet. Például a Terápiás szerelmet, Elrabolva egy és kettőt.
De vele más volt, mint Neymarral. Mikor Neymarral vagyok úgy érzem, hogy az életem mesébe illő és tökéletes. Szörnyen fáj amit most teszek, nem mellesleg pedig vehetjük megcsalásnak amit jelenleg csinálok, dehát igen, megcsalom Neymart. Mikor ebbe belegondoltam a szívem összefacsarodott és úgy éreztem, hogy nem is vagyok ember. Hogy tehetem ezt két ilyen fantasztikus emberrel, mint ők? Mindent megtesznek értem és a legvégén mindkettőjüket meg fogom bántani. Messi megérdemelné, hogy tudja a teljes igazságos Neymar pedig, hogy valaki teljes szívből szeresse. Szeretem Neymart, de valami féle fura kötődést érzek Messihez is, rettenetesen félek elveszíteni őt.
Gondolataimból telefonom csengőhangja ébresztett fel. Egyből a képernyőre kaptam a fejem és a Neymar felirat világított rajt. Gyorsan kinyomtam a telefont mielőtt Messi észrevenné, majd az időre pillantottam, 21:28.
- Jézusom már ennyi az idő? Rohannom kell!- ugrottam fel Messi öleléséből
- Mi mi van? Ki hívott az előbb?- indult el utánam
- Semmi, rohanok!- csaptam be magam után az ajtót
Egészen a sarokig futottam a gondjaim elől, majd megint csengőhangomra lettem figyelmes ismét Neymar. Gyors felvettem a telefont.
- Szia Kicsim! Eljönnél értem?- hadartam el gyorsan
- Persze, de mégis hol a fenébe vagy?- Kérdezte zavarodottan
Remélem Piqué nem beszélt vele azóta!
- Fogalmam sincs!- néztem körbe- Fogok egy taxit és nálad találkozunk!- nyomtam ki a telefont
Taxit gyorsan fogtam is és Neymar háza előtt megállva nagy levegőt vettem és kifizettem taxit, majd kiszálltam az autóból.



3 megjegyzés:

  1. Szia már nagyon várom a kövi részt, fantasztikus lett<3!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo lett!!! Várom a kövit!!!
    Meg azt szeretném megkérdezni, hogy milyen oldalról vannak ilyen mozgó képek????

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!! *o* Mikor jön a kövi? Olyan kíváncsi vagyok rá :) :3 Igazából nekem Messi és Neymar ugyanannyira a kedvenceim, és nagyon kiváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből :) :3 Köviit!!! :) <3

    VálaszTörlés