2014. augusztus 4., hétfő

Part six ~ First kiss

....csörgött a telefonom. Megmutattam Neymarnak, hogy Messi hív, majd felvettem.
-Szia!-köszöntem.
-Szia Cuki! Épségben haza értél?-kérdezte.
-Yep, de most le kell tennem, mert őőőőhm...mert....mert mert csak.-feleltem valami irdatlan értelmeset.
-Rendben!*nevetés*Szia!
-Szia!
Letettem a telefont az asztalra, majd leültem, és egy vigyorgó Neymar fejre lettem figyelmes.
-Bajod?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Mert csak?-nevetett
-Ahha!
-Amúgy, hol is tartottunk?-kérdezte egy kis huncut vigyorral az arcán.
-Öhh. Asszem bocsánatot kértél...
-Szerintem pedig megakartalak csókolni.-nézett mélyen a szemembe. Pasztmek milyen szemei vannak. KELJ FEL!
-Igen, de biztos nem hagytam volna magam.-pattantam fel, és tudtam legbelül, hogy ez nem igaz.
-Szerintem pedig igen. Látszott rajtad! Ismerlek már ennyire...-kelt fel ő is. Istenem, de megcsókoltam volna. Csak odarohantam volna hozzá, és történt volna aminek kell, de HAHÓÓ VAN PASIM!
-Már pedig ezek szerint nem ismersz..-mondtam, mire vettem egy 360° fordulatot, és ő megragadta a karomat pár centivel a vállam alatt, és megint a szemembe nézett.
-Engem nem tudsz becsapni.-próbált zavarba hozni a tekintetével.
-Szerintem menj haza.-kerültem a szemkontaktust.
-Hajj! Most miért vagy ilyen?
-Először is....nem vagyok szingli, ezért nem tehetem meg, másodszor.....najó nincs másodszor.
-Elmegyek, ha ezt szeretnéd.
-Igen szeretném! Viszlát!!
 -Csá!-adta meg a végszót, majd ki ment a szobámból. Egy ideig azon gondolkoztam, hogy este mi a fenét csinálhatnék, mert lassan suli, és ki kell élvezni a nyár utolsó örömeit. A fejem járt, az idő telt, majd végre beugrott valami. Haza jött Al azt alig látom, így átmehetnék hozzá egy estére, meglepetésként. Elkezdtem készülődni, hogy mikor meglát az arcán egy 'WOW' tekintet legyen. Vagy valami olyasmi. Tudtam, hogy imádja a vörös rúzst, mert régebben mindig kérte, hogy tegyek magamra, de akkor még nem szerettem annyira sminkelni magam, de most neki láttam. Elcsórtam anyukám legvörösebb,legrikítóbb, legszexibb rúzsát, és magamra kentem, majd a többi dögös cuccomat is magamra vetettem. Vagy mi. Mielőtt indultam volna, megálltam a tükörnél. Ez nem én vagyok. A tükörben egy szexi, magabiztos, partyállat ribancot láttam, nem pedig azt a focista csajt aki vagyok, de talán így a legjobb.
Gyorsan nyomtam a tükörben egy Selfiet, amit elküldtem Angelnek. Egy mosolygós fejet meg sok cuppanós smileyt küldött. Hát nem pont ilyen reakcióra vártam. Inkább olyanra, hogy : De dögös vagy! Sexyyyy cicamica vagy valami ilyesmi. Ez tőle szokatlan, de nagyon nem izgatott. Elindultam. Elsétáltam egyenesen a nagy taxi megállóig. Vagy is hát, én így hívom a főteret, mert ott gyülekeznek  a taxik, de ez most lényegtelen. Fogtam egy taxit, majd megadtam a címet. Lassacskán értünk oda, de volt időm.
Mikor odaértünk, adtam a sofőrnek pénzt, majd vettem egy nagy levegőt és elindultam. Bekopogtattam. Alejandro ajtót is nyitott, és huncut mosollyal mért végig.
-Szép ruha.-mondta.-De nagy kár, hogy le kell tépnem rólad!-kacsintott, mire elröhögtem magam.
-Egyedül vagy?-kérdeztem a szám szélét harapdálva.
-Igen. Be jössz?-kérdezte, mire bólintottam egyet. Pár perc alatt a ruha le is került rólam, majd történtek a dolgok. Igen, azok a dolgok...
Reggel eszembe jutott, hogy ma is meccsre megyek, ezért megkértem Alt, hogy dobjon haza. Egyszerű pólót, és rövid farmert vettem fel, majd Angelita jött értem, hogy ki vigyen a meccsre.
Elindultam a privát bejárón, de csak Neymart láttam, senki mást. Nem nagyon értettem a szitut.

Ott ült egyedül az öltözőben, és csak engem nézve mosolygott. Tekintete magához hívogatott. Olyan csábító volt, mégis veszélyes.
-Gyere ide!-mondta, mire lassan elindultam felé.
-Mit szeretnél?-kérdeztem mosollyal az arcomon
-Téged!-válaszolta, egy huncut vigyorral az arcán.
-Pimasz vagy!-nevettem el magam,és beletúrtam dús hajába.
-Te meg szép!-mondta komoly mosollyal az arcán, majd felállt, és most magasabb volt mint én. (persze csak 4 cm-el) Végig simította a hajam, és a szája lassan közeledett az enyémhez,mire hirtelen Messi rontott be az öltözőbe.
-Neymar! Gyere! Kezdődik a meccs!-szólt Messi, utána hirtelen rám pillantott.-Szia Lola!-köszönt, egy aranyos vigyorral az arcán.
-Szia Mes!-köszöntem vissza neki, majd odarohantam és átöleltem.
-Miújság, cuki?-kérdezte.
-Semmi, de nem kéne mennetek?-kérdeztem az ajtóra mutatva, mire mindkét fiú bólogatott és indult a meccsre. Ilyenkor már tudtam, hogy Neymar megvárt engem amíg odaérek. Ez cuki.
Félidőben, mindenki az izzadt testével rohant szomjat oltani. Valaki (vagyis Neymar) nem vízzel próbálta a szomját oltani. Leült, mellém, és hátra túrta a hajamat, és az izzadtságtól nedves arcát, az enyémhez közelítette, és már csók helyzetben voltunk. Mielőtt megtörtént volna Leo megint közbelépett.
-Gyere már, haver!-sürgette, mire a srác lefelé nézett, majd Lionelre, és elindult.

Már vége lett a meccsnek, de a srácok még sehol sem voltak, a telefonom már majdnem le volt merülve, én meg semmit sem tudtam csinálni az öltözőben.
Az a jó, hogy 5 perc késéssel érkeztek meg csak. Boldogan ölelgettem végig a srácaimat, mert tudtam, hogy nyertek. Hallottam, mikor befelé tartottak. Az sem nagyon érdekelt, hogy izzadt lett a ruhám. Megint.
-Te vagy a kabalám, cuki!-ölelt át Messi, és egy puszit nyomott az arcomra.
-Tudom, hogy nem én vagyok a kabalád, csak bókolsz nekem!-öklöztem meg a vállát, majd odamentem a féltékenynek tűnő Neymarhoz.
-Van valami közted és Messi között?-kérdezte dühösen.
-Igen. A barátom, mint te!-nevettem el magam, mire ő is elmosolyodott és átölelt.
-Nincs kedved sétálni?-nézett rám.
Jó. Kint várlak!-mosolyogtam, majd elindultam az Arénán át, egészen a focisták kijárójáig.
10 perc után meg is érkezett, majd elindultunk egy sétára. Megmutatta, hogy hol szokott gyakorolni, hogy hol szokott kajálni, meg stb. Kellemesen telt, majd hazakísért. A házam előtt elakartam tőle búcsúzni,de ő megragadta a karomat.
-Puszit nem kapok?-kérdezte, mire én a számat az arcára közelítettem, de ő belefordult, és csók lett belőle. Az ajkunk összeért, majd a nyelveink és szép lassan megtalálták egymást. Elhúztam a fejem, majd egy apró vigyorral az arcommal egy 'szia' féleséget nyögtem ki, és bementem a házunkba. Becsuktam az ajtót, majd rá dőltem, és lassacskán lecsúsztam a földig. Tudtam, hogy nem szabadot volna megtörténnie, de kezdtem érezni valamit a srác iránt. Valami olyat, ami megmagyarázhatatlan.

21 megjegyzés:

  1. Mindenképp folytasd:3 Nagyon jó lett. Mit a többi, eddigi rész.

    VálaszTörlés
  2. Úristen *--* Eszméletlen jó lett ez a rész is! Nehogy abba merd hagyni, mert nagyon jó! ;) Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  3. folytasd :)) nagyon szupi lett, mint a többi rész, kövit

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus!!!A legjobb blog nagyszerű író vagy :)

    VálaszTörlés
  5. Aba ne hagyd nagyon jo várom a kövi részt! :3 :*

    VálaszTörlés
  6. sziaa! :)
    nos szeretném elmondani, hogy nemrég írtam ki fb-n, hogy focis blogot keresek, erre jöttél te és puff, mint a villám.
    igazából nem vagyok FCB fan, de nagyon megfogott a blogot, tetszenek a részek, megnéztem a trailered nagyon ötletes! ;)
    aztán a fejléced is nagyon szuper (WOW!! és a képeket amik a háttérben vannak honnan szedted, mert én is keresek hasonlókat az én blogomhoz?:O)
    igazából csak a háttér nem tetszik, az túl rikító és élénk a blogod fejlécéhez képest, én ezen biztos, hogy változtatnék, valamint a helyesírási hibákra nem árt odafigyelned:)
    mindezek ellenére nálam a blogod 10/10et kap! :)
    csak ennyit szerettem, volna köszönöm és várom a következő részt! :*

    VálaszTörlés
  7. Szia! Tudom, hogy mire megnézem, nem lesz itt a megjegyzés, vagy ha még is, egyszerűen, letagadsz mindent vagy még jobb lesz.
    Nem vagy te nagyon pofátlan? Rendelsz fejlécet, de SENKI munkáját nem tartod elég jónak, nem fogadod el, Ez mi? Csinálj magadnak, ha már ennyire nagyra vagy magadtól. Gusztustalan, hogy mennyire bunkó vagy! Mások, sok munkát fektetnek bele abba, hogy megcsinálják a fejléced, de neked senkié nem jó!
    Csak ennyit akartam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hidd el rosszul tudod, mert itt lesz ez mindig. Ennek a megjegyzésnek itt a helye :) Jól látod a dolgokat. Egy bunkó vagyok. Ilyenkor én is utálom magam. Sajnos túl kétbalkezes vagyok ehhez, hogy fejlécet csináljak. Nekem mindegyik fejléc tetszett, csak volt chatem és elkezdtek cseszegetni, hogy szar a kivágás, ezért most nagyon ügyelek arra, hogy perfect fejlécet kapjak. Sajnálom, mindenkitől bocsánatot kérek! :(

      Törlés
  8. Szia! Ma találtam rá a blogodra, és rögtön végig is olvastam. 10/10000000-res. Nagyon imádom!*-* Volt valamelyik részben (már nem emlékszem, melyikben), hogy "- a világ leghelyesebb focistája akar megcsókolni! - James Rodríguez meg akar csókolni? Hol van?" Vagy valami ilyesmi...hát azon kiégtem:D nagyon jól írsz, remélem, hamarosan hozod a következő részt *--* Én is írok egy Neymar fanfiction-t, de én nem merem felrakni blogra:s légyszii siess a következővel! ❤
    ×××

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Küld el priviben nekem, engem érdekel :)
      Amúgy nagyon köszönöm :) Szerintem ez a blog kezd sablonos lenni és fos, unalmas a többi új jó Neymar fanficekhez képest :/

      Törlés
  9. Léci Hozzad Kövit, Már unom , semelyik blogba nincs kövi amiket olvasok :/

    VálaszTörlés
  10. Sziaa :)
    Nemrég kezdtem el olvasni a blogod,és.....OMN!!! (Oh My Neymar! :D )
    Rettentően imádom a történetedet, és szerintem nagyon jól is írsz. Ha kellene választanom, hogy melyik volt a kedvenc részem, háát....nem tudnék választani, annyi van :) Pfuuu, nagyon várom, hogy folytasd a következő részt! Ja! És láttam egy előző kommentedbe, hogy szerinted sablonos, unalmas kezd lenni, a történeted...hát NEM! Egy ilyen sztorit sem olvastam még, pedig aztán nekem elhiheted, mert én nagy foci, és Neymar történet rajongó vagyok! Szóval, csak folytasd, folytasd, és folytasd tovább a történetet! <3

    VálaszTörlés
  11. Díjat kaptál! :)) REMÉLEM ÉSZRE VESZED :) http://nottheeverydaylife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés