2014. július 2., szerda

Part one ~ The Match

Forró nyári napra ébredtem. A lábamat égette a forró talaj, mikor lenehezítettem a karcos padlóra. Végig sétáltam a szobámon, egyenesen a gardróbig. Kinyitottam, és kezemet végig simítottam a foci mezemen, majd kikaptam a szekrényemből, és magamra húztam. Utána jött a short meg a tornacsuka. Beledugtam a lábamat, de valamit éreztem benne, ezért levettem, és belekukkantottam. Egy kartonlapszerűség volt benne, amit kivettem, és mire megláttam felsikítottam. Egy FCB meccs jegy volt, amiről még álmodni sem mertem. Apukám rontott be az ajtón, és átölelt. 
-Remélem tetszik!-mondta, majd egy puszit nyomott az arcomra.
-Igen, apa! Úristen! É-és VIP jegy! Vagyis a páholyból nézhetem! Úristen,de miért kaptam?!
-Megérdemelted! Jó lett a bizonyítványod, te vagy a legjobb focista az iskoládban, és mert nagyon szeretlek!-sorolta fel apukám az érveket, mire könnyes szemekkel átöleltem, és egy hatalmas puszit nyomtam az arcára.
-Köszönöm!-suttogtam, miközben szorongattam őt.-De, de ez csak egy darab jegy!-tértem észhez, és töröltem le a könnyeket az arcomról, meg a szememből.
-Már elég nagy lány vagy, ahhoz, hogy egyedül menjél.-mondta, majd felállt.-Lemegyek, mert anyukád már vár a reggelivel. Neked is kéne jönnöd!-fejezte be, majd kisétált az ajtón.
Egy ideig még a jegyet vizsgáltam. megnéztem ki ellen játszanak és az időpontot, és mire megláttam, hogy mikor is lesz a meccs megint a sikítógörcs keringetett, de nem tettem. Az időpont ma estére szólt.
Gyorsan eltettem a "kincsemet", és lerohantam kajálni, mert hulla éhes voltam.
-Apa...VIP jegy? E-ez most komoly?-kérdeztem meg, még így utoljára.
-Igen kicsim! Te a legjobbat érdemled!-válaszolta, majd befejezte a félbe hagyott rántottáját.
Reggeli után kimentem egy kicsit gyakorolni. Gyakorlásomat a telefonom hangja szakította félbe. Angelita hívott fel.
-Szia Ang!-köszöntem bele az elektronikus tárgyba.
-LOLA!-szakította ki ordibálásával drága barátnőm a dobhártyám.
-Mondjad már!-türelmetlenkedtem.
-Megint pink a hajam!-örvendezett a telefonba az IQ hiánnyal szenvedő LB-m.
-És ezért hívtál?-kérdeztem unottan.
-Jaaa! Nem. Azért hívtalak, hogy egy perc és ott vagyok nálatok.
-Oké. Én kint vagyok, fociztam, szóval a kerítésnél beengedlek.-mondtam, majd letettem a telefont, és a fejemet ráztam.
Folytattam a foci gyakorlást addig az 'egy' percig,de mivel abból az 'egy' percből tíz lett, felkaptam a telefonom és hívtam.
-Hol vagy már?-kérdeztem türelmetlenül.
-Egy perc, és ott vagyok!-dühöngött a készülékbe Angelita.
-Tíz perce is egy perc volt..-oktattam ki, mire megláttam az út szélén sétálva, és letettem, majd a kapuhoz rohantam, hogy beengedhessem.
-Lolaaa!-kiáltotta a rózsaszín szépség.
-Angeeeel!-nyitottam ki neki a kaput.
-Én viszlek el kocsival a meccsre!-jelentette ki, majd átölelt.
-Dejó!-örültem vele, majd észhez tértem.-Te tudtál erről?-komolyodtam el.
-Ja! A bátyád beszélt velem, mert eredetileg ő vitt volna, csak nem ér rá.
-Óóóó! Oké!-tértem vissza csajországba.-Meg is vársz? Csak mert sorban szeretnék állni autogrammért.
-Perszeee! Csak ha én is bemehetek sorban állni!
-Rendben! Majd meccs után gyere a bejárathoz és utána együtt megyünk a 'művész' kijáróhoz.-mondtam a közepébe beleröhögve.
Beszélgetésünk után, felmentem letusolni, Angelita addig a smink kellékeket készítette elő. Hajat mostam, és beszárítottam azt is szépen,be göndörítettem. Mikor kész lett a hajam, felmentem a szobámba, és a pink szépség neki is látott a sminkemnek. Tíz perc alatt kész lettem, és kikerestem a Barcás mezem, majd azt vettem fel, és indultunk is a meccsre.
A szívem elkezdett egyre szaporábban verni a benne rejlő izgalomtól. A gyomrom görcsbe rándult, és egy ideig úgy maradt az úton, de amint megláttam a stadiont, az izgalom elrepült. Éreztem, ahogy szemem egyre tágabbra nyílik a látványtól. Egyszerűen olyan érzésem volt, mintha az FCB mennyországba kerültem volna. Csodás érzés volt. Sosem láttam ehhez foghatót.
Kiszálltam a kocsiból, és ezermilliárdnyolcsázkilencmilliótrilliárdbillió selfiet csináltam a stadionnal. Vicces volt.
Mikor végeztem a kép készítéssel, bementem és odaadtam a jegyet az ellenőrnek, majd indultam fel a legtetejére, ahol rengeteg kaja várt. Olyan volt mint egy étterem, csak ingyen és ki lehetett menni meccset is nézni. Maga volt a mennyország.
Bezabáltam, majd kimentem nézni a focit. Nagyon izgalmas volt. Sokkal jobb volt élőben mint TV-ben. Főleg a hangulata miatt. Végig ordibáltam az egészet, és mintha párszor rám néztek volna a focisták és mintha röhögtek volna, de nagyon remélem, hogy csak képzelődtem.
Mikor vége lett a meccsnek, dobtam egy sms-t Angelnek, hátha nem tudja, meddig tart.
Találkoztunk a bejáratnál, majd elindultunk a focista kijáróhoz, és vártuk a srácokat. Elsőnek Messi és Neymar jött ki, ezért nagyon gyorsan letámadtam őket, hogy nekem még közös képem is legyen velük, mert mellettem volt vagy tízezer ember. Szóval előrefurakodtam, és készítettem velük közös képet, majd aláírták a mezem.  Megköszöntem nekik, majd szomorúan indultunk el a kocsihoz. Épp indultunk volna, mikor Neymar (!?) kopogtatott a kocsi ablakon. Angelitával összenéztünk, majd lehúztuk az ablakot.
-Hé! Végeztünk az Autogramm osztogatással. Nincs kedved eljönni velem valahova?-kérdezte, mire én azt sem tudtam mit mondjak. Az LB-m egyfolytában bökdösött és azt mondogatta, hogy "mondj igent!", ezért vettem egy nagy levegőt, és válaszra nyitottam a számat, mikor Messi is odajött.
-Sziasztok lányok!-mondta, mire mi csak intettünk egyet a kezünkkel, és én már a fulladás határán voltam.
-Ez az idióta randira hívott téged?-kérdezte Messi, Neymárra mutatva, mire én csak bólintottam.-Hát, nem mondanék neki igent!-folytatta, mire a haverja (szerintem haverok) oldalba verte, és mindketten elkezdtek vigyorogni, mint a tejbetök.
-Nincs kedvetek holnap kiruccani velünk valahol? Ez volt a nyáron az utolsó meccsünk.-mondta még mindig Messi.
-De jól hangzik!-válaszolt helyettem Angelita.
-Számotokat megkaphatnánk? Meg esetleg a neveteket is?-kérdezte nevetve Neymar, mire én előkaptam azt a filcet, amivel alá írták a mezemet, és elővettem két zsebit és mindkettőre ráírtam a nevem a másik oldalára a telefonszámom, majd ezt tette Aneglita is, majd elmentek. Mi értetlenkedve bámultunk össze, majd elindultunk hazafelé. Mostmár 100%-ig biztos, hogy ez életem legjobb napja.

20 megjegyzés:

  1. sztem az első rész sosem olyan jó :) de azért köszi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!!!! Siess a kövivel! ;) Már most beleszerettem ebbe a blogba <3 :*

    VálaszTörlés
  3. Mikor lesz kövi rész???:-o
    Nagyon tetszik elismerésem!!!!!!
    :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :o
      De ha most tetszett akk készülj fel :3

      Törlés
  4. Szia!
    Elég fura, hogy Neymar pont őt veszi észre nem tudom hány emberből... :| Ráadásul, rögtön randira is hívja. Fura.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Tudod, mint leírtam ő tolakodott be elsőnek, ami már + pont ahhoz, hogy őt észrevegyék, mert a többiek azok már így csapatostul rohannak, és kénytelenek csak gyorsan aláírni a cuccokat, így őket nehezebb észrevenni, mint egy gyorsan betolakodó embert. Hidd el tudom, mert voltam már FC Bayern meccsen :) az fura, h randira hívja, de Lolita nem egy csúnya lány, így nem hiszem, hogy ez olyan meglepő lenne

      Törlés
  5. Szia!

    Nekem elég fura, és gáz hogy a 80 ezer főből majd pont őt szúrja ki, mikor Neymarnak ott van Bruna Marquezine, Lionel Messinek pedig az 1 éves kisfia meg a gyönyörű szép barátnője Antonella Roccuzzo.. Nem értem, hogy legalább miért nem olyan focistáról írsz ff-et akinek nincs bnője v nem tudom.. Katyvasz az egész..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez csak egy kitalált történet. Ebben nincs barátnőjük :) és mint már leírtam ők rohantak oda elsőnek, de mindegy :) köszi azért

      Törlés
  6. Ez egyáltalán nem igaz nagyon is Jó amit ír!!!!:O

    VálaszTörlés
  7. Ennyiből az összes Zayn Malik meg Louis Tomlinson meg minden miaszösz fanfic alá oda lehetne kommentelni, hogy olyanról írjon, akinek nincs barátnője. De ez egy fanfiction, vagyis kitalált, egy kicsit el lehet rugaszkodni a valóságtól...

    VálaszTörlés
  8. Amúgy szerintem is jó lett :) kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, de ez nagyon az eleje :) majd lesz még jobb :3

      Törlés
  9. NEYMAAAAAR <3 Csak így tovább :D

    VálaszTörlés
  10. Kedves Blogoló!!
    Most olvastam el ezt a részt és lenne egy két hozzáfūznivalóm.
    Elōször is, nincs leírás, nem tudjuk a fōszereplō teljes nevét, kinézetét, se azt hogy hol él.
    Másodszor az elōttem lévōkhōz hasonlóképpen, egyáltalán nem reális, hogy Neymar és Messi utána megy, se azt hogy ō kítünne a többi rajongó közül.
    Harmadik nem írtál le szinte a meccsrōl semmit, se azt hogy hol volt, se a hangulatát, se a végeredményt. Egyszóval semmit.
    Negyedszer helyesírási hiba is van a szövegben.
    Te egy összecsapott, igénytelen munkát adtál ki a kezedbōl, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem értél még meg az ilyen nyilvános íráshoz.
    Több oldal foglalkozik azzal, hogy aki blogolni szeretne hogy fejlessze magát, ajánlanám figyelmedbe. Tanulmányozd egy kicsit és talán egy-két év múlva már jó leszel.

    VálaszTörlés